sâmbătă, 25 iunie 2011

Jurnal antrenament - saptamana 1

Dupa cum va spuneam si intr-o postare anterioara, de saptamana asta am inceput si eu "Programul de antrenament de la 5 la 10 km", prezentat aici (click).

Antrenamentele s-au desfasurat dupa cum urmeaza:
20 iunie: Distanta 5,5 km, timp 35 min, viteza medie 9,5km/h, ritmul 6,21 min/km
22 iunie: Distanta 5,0 km, timp 28 min, viteza medie 10,7 km/h , ritmul 5,36 min/km
24 iunie: Distanta 6,6 km, timp 41 min, viteza medie 9,7 km/h, ritmul 6,12 min/km
25 iunie: zi de jogging usor, alternat cu perioade de mers, distanta parcursa 3,5 km

Nu am inclus in timpii de mai sus warmup-ul si cooldown-ul (5 minute de mers pentru fiecare), precum si stretchingul de dupa cooldown (cam 20 minute).
In zilele de repaus am facut si ceva exercitii de forta, pe care o sa vi le prezint in viitor.

In ziua de 25 iunie (adica azi, sambata) m-am simtit foarte slabit, in zona tibiei stanga ma durea destul de insistent, mai ales la mers normal, se pare ca inca organismul meu nu este capabil sa sustina doua antrenamente consecutive, plus ca antrenamentele de forta pe care le-am facut in zilele de repaus m-au obosit destul de tare (au fost niste genoflexiuni cu fundul lasat pana in dreptul genunchilor si niste ridicari pe varfuri pentru gambe), asa ca am lasat-o moale de tot si m-am si oprit pana la urma, sper ca problemele sa nu persiste.

Sa vedem ce va fi saptamana viitoare, mai ales ca de joi plec din localitate si voi fi nevoit sa fac antrenamentul din ziua 3 (cel de distanta), imediat dupa cel din ziua 2 (cel de viteza - intervale). Eventual vineri voi mai avea timp de un jogging usor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu