luni, 17 octombrie 2011

Sunt nou posesor de bicicleta

Uite ca nu am mai rezistat, si la insistentele prietenilor ciclisti, am luat o cursiera (Cross Peloton - bulgarsky, sh, pret bun, e suficienta pentru mine deocamdata).
Eu nu am mai mers pe bicicleta cred ca de prin scoala generala, asa ca am avut mari emotii si speram din tot sufletul ca vorba aia cu "mersul pe bicicleta nu se uita" este reala.
Prima iesire a fost vineri, un traseu de vreo 23 km, pe care il si postez mai jos.
M-am simtit foarte bine, cu doua exceptii: in primul rand tare urat si periculos este pana iesi din oras si treci de centura si in al doilea rand mi-am cam nenorocit fundul, o zi dupa am stat numai in picioare. Sper sa scap de ambele probleme in timp, prin puterea obisnuintei. :)
Pun mai jos si o poza cu inculpatul, trebuie sa imi iau o casca, dar pe frig nu stiu cum o sa merg si cu casca si cu fes.

2 comentarii:

  1. Felicitari pentru achizitie. Este foarte frumoasa. Trebuie sa cumpar si eu o cursiera cat de curand, ca sa nu mai abuzez de MTB pe asfalt.
    Pe sub casca port un buff ce imi tine sificient de cald si lasa transpiratia sa iasa. Este o inventie geniala care nici nu costa mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc. Aveam bufful la gat, nu ma gandeam ca as putea sa il port pe sub casca. :)
    Am mai facut si azi o tura de vreo 40 km, incep sa treaca durerile.

    RăspundețiȘtergere