joi, 18 august 2011

In continuare accidentat - periostita

Va spuneam marti 16 august (click) ca am o durere in tibie destul de agresiva, cel mai probabil periostita tibiala.
Nu am scapat de ea nici pana acum, tare mi-e ca urmeaza o perioada de repaos total.
Saptamana asta am incercat doua alergari, una de 5 km si una azi ce s-a vrut tot de 5 km dar dupa 3 km m-am oprit, din cauza durerilor.
Sunt foarte suparat, dar asta e, nu stiu daca am ce sa fac altceva decat sa dau cu alifie, gheata si sa astept sa treaca.

O veste destul de buna este ca m-am cantarit azi si am 98 kg, adica cu 17 kg mai putin decat la inceputul anului. V-am mai spus, targetul pentru finele acestui an este de 90 kg.

Un comentariu:

  1. moi ausii mai are, dar am crescut distanta si surpriza, nu ma mai doare. Habar nu am de ce!!

    RăspundețiȘtergere