vineri, 22 iulie 2011

Jurnal antrenament - saptamana 16-22 iulie

Dupa cum va spuneam cu o saptamana in urma, am inceput sa ma antrenez pentru editia a IV-a a Maratonului International Bucuresti, proba de semimaraton.

Antrenamentul a decurs asa:
16 iulie: 5 km, 30 min, nimic special, easy run
18 iulie: aprox 5 km, aici am facut 1 km de incalzire, dupa aceea intervale 5x400 m cu un ritm mai ridicat (cam 2 min/400 m), cu 200 m mers intre ele, la final 1 km usurel de jogging
19 iulie: 5 km, 37 minute, 8,1 km/h, am luat-o usor pentru ca am vazut pe calculatorul acela de ritm prezentat in postul anterior ca bagam cam tare pe alergarile usoare pentru posibilitatile mele
21 iulie: 5,2 km, 33 minute, 9,45 km/h, un antrenament la care m-am simtit excelent, dupa furtuna de miercuri era umed si racoare, plus ca am facut niste achizitii de echipament in care ma simt foarte bine (pantaloni 3 sferturi stretch, pantofi alergare, tricou tehnic)
22 iulie: 8,2 km, 54 minute, 9,11 km/h, ritm 6,35 min/km, iarasi o zi excelenta, nu a fost foarte cald, am terminat antrenamentul cu sprint, incep sa ma simt foarte bine alergand
TOTAL: aprox 28 km, 3500 calorii arse

O saptamana foarte buna dupa parerea mea, cea mai lunga distanta alergata intr-o saptamana de mine pana acum, antrenamente facute bine, cu incalzire, warm-up, cool-down, stretching, in zilele de pauza cu ceva stretching si forta.

Pana acu vreo 3 zile ma suparau destul de tare tibiile, am lucrat zilele astea si la postura de alergare, am incercat sa nu mai aterizez pe calcai, plus ca am inceput sa fac si ceva exercitii specifice si cred ca scap de MTSS (medial tibial stress syndrome). O sa le prezint intr-o postare viitoare, in caz ca are si altcineva astfel de probleme, am inteles ca sunt destul de frecvente printre alergatori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu