vineri, 29 iulie 2011

Jurnal antrenament - saptamana 23-29 iulie

Din pacate am avut treaba in weekend, am fotografiat o nunta, asa ca nu m-am putu antrena (am pierdut practic o zi de easy run de 5 km si odihna de sambata).

Antrenamentele au fost dupa cum urmeaza:
25 iulie: 5,2 km, 32 min, 9,75 km/h, 6,09 min/km, easy run, nimic special
26 iulie: 5,2 km, 32 min, a fost zi de tempo run, am plecat usor pe primii 2 km, facandu-i in 14:25 min, accelerand treptat, dupa care am tras tare pe urmatorii 2 km si am scos 11 minute, decelarand usor pe ultimul 1,2 km. Foarte misto senzatia, pe aia doi kilometri de tras tare m-am simit alergator, poate pentru prima oare de cand alerg, e o senzatie incredibila, cred ca o sa alerg mai des si din ce in ce mai tare. :)
27 iulie: am luat o pauza, imi simteam picioarele cam grele si aveam niste mici dureri in tibie, asa ca am decis sa nu fortez, imi pare rau acum, nu trebuie sa imi gasesc scuze, trebuie sa ies din casa, sa ajung in parc si totul se va rezolva de la sine
28 iulie: 5,2 km in 30 min, 10,4 km/h, 5,46 min/km, adica 5 km in 28:50 min, a fost ziua in care trebuia sa alerg 5 km in ritm de cursa, adica ceva mai sustinut, trebuie sa mai lucrez la timp sa ajung undeva pe la 27 minute pe 5 km in urmatoarele luni.
29 iulie: 8,2 km, 53 min, 9,28 km/h, 6,28 min/km, zi de easy/long run, m-am simtit destul de prost, nu prea aveam chef, picioarele grele, spre sfarsit, ca de obicei, mi-am dat drumul la picioare dar a trebuit sa ma opresc. Ce e oarecum interesant e ca am scos un timp mai bun pe aceeasi distanta fata de 22 iulie, cand am zis ca am avut o zi excelenta :)
TOTAL SAPTAMANA: aproximativ 24 km si 2500 calorii arse.

La toate antrenamentele am facut incalzire, warm-up, cool-down, stretching.

Am avut o saptamana cu o dieta speciala, incerc sa mai tin si saptamana urmatoare, numai fructe, legume, cereale, lactate, oua fierte si ceva carne de pui la cuptor (f putina), nimic prajit, gatit, totul disociat.

Am dat si comanda de adidasi de trail running si ceva echipament, de saptamana viitoare cred ca incep si ture de alergat pe munte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu