joi, 7 iulie 2011

Jurnal antrenament - saptamana 2

Saptamana ce a trecut a fost destul de agitata si am fost si plecat, dar din fericire vineri am putut alerga intr-o zona foarte frumoasa a tarii (Borsec), de aceea mi-am si permis sa bag ceva mai mult.

27 iunie: 6,5 km, 42 min, 9,3 km/h, ritm 6,27 min/km
29 iunie: 5,5 km, 35 min, 9,5 km/h, ritm 6,21 min/km
1 iulie: 8 km, 58 min, 8,2 km/h, ritm 7,22 min/km
TOTAL: 20 km

Nu am inclus in timpii de mai sus warmup-ul si cooldown-ul (5 minute de mers pentru fiecare), precum si stretchingul de dupa cooldown (cam 20 minute).

Cred ca in prima saptamana am gresit cumva la cronometrarea celei de-a doua zile, mi se pare destul de nerealist ritmul de 5,36 min/km scos pe 22 iunie.
Timpul acela jenant scos la Borsec pe 1 iulie, cred ca este cauzat de faptul ca am alergat pe drumul national, la dus era o panta destul de consistenta iar la intors nu am mai putut recupera. Stiu ca seamana cu o infrangere, dar eu sunt totusi multumit pentru o iesire placuta si intr-un loc inedit pentru mine.

Ma bucur ca nu prea ma mai dor picioarele, cred ca incep sa fac ceva forta si rezistenta, sper ca in scurt timp sa pot alerga mai mult de 3 zile pe saptamana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu