duminică, 31 iulie 2011

My Asics - instrument de inregistrare a alergarilor

Am gasit un instrument foarte interesant de inregistrare a alergarilor, care permite o evaluare foarte clara a evolutiei performantelor (distante/ritm) de-a lungul timpului.


Permite de asemenea inregistrarea si altor parametrii ai alergarii, ce echipament ati folosit, cum era vremea in ziua respectiva, cum v-ati simtit etc.

Inca o chestie foarte interesanta este partea de creare a unui program specific de antrenament, dupa introducerea performantelor personale si a telurilor propuse (terminarea maratonului, semimaraton in 2 ore etc) creeaza un program de cateva luni de antrenament.

Puteti sa va comparati performantele (distanta si ritm) cu ceilalti membrii logati pe parcursul ultimelor 7 zile.

Mai jos am afisat un print cu inregistrarile mele din ultima luna, am alergat in total 93,4 km pe parcursul a 15 antrenamente, un total de 10 ore si un ritm mediu de 6,24 min/km. In ultima saptamana am alergat 30 km, fata de restul barbatilor inregistrati pe site, care au alergat doar 16,9 km.


Este inutil sa va spun cat de necesar este sa tineti o evidenta clara a antrenamentelor, chiar daca nu folositi un astfel de instrument, faceti-va mici adnotari intr-un notepad sau agenda, pentru a sti foarte clar pe viitor cum v-ati antrenat, care este evolutia personala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu